Konferenciák után, szezon előtt

2017. február 14. kedd
Oláh Margó
6645

Konferenciák után, szezon előtt

Kiváló hangulatú rendezvény sorozaton vagyunk túl, amit jól bizonyít az a tény, hogy a délutáni kérdezz, felelek program – kényszer nélkül – több órán át, sötétedésig tartott. Úgy éreztük, ez a mai gyors „hambekaplak” rendezvények között komoly eredménynek és elismerésnek számít.  A helyszíneken komoly szakmai „lóerőket” vonultattunk fel. A rendezvények sallangmentes, közvetlen partneri hangulata unikum volt a precíziós marketing szonárok hangzavarában. Nem tudtuk megmondani a „tutit”, messzemenően nem tudtuk eloszlatni a kételyeket, de akik jelen voltak, azok úgy távoztak el, hogy kaptak egy „golyóálló mellényt”, és vele némi védettséget ebben a kényszeres zűrzavarban.

A „precíziós railjet” kétségtelenül elindult. Mindkét oldalon (eladó/vevő) nagy a bizonytalanság és a kapkodás. A zsákmányszerzés keveredik a kapuzárási reflexszel. Megmosolyogtató dolgokat lehet látni és hallani. Sokan úgy gondolják, hogy csak ez a vonat indul, és aki lemarad, az kimarad. Ez nem így van. Ez egy folyamatosan változó, fejlődő rendszer. Erre folyamatosan fel lehet majd szállni. A vonaton lesz első és másodosztály a különböző igényekhez és lehetőségekhez igazodva. A „precíziós railjeten” lesz hálókocsi is, ahol végig lehet aludni és álmodni az utat. A MÁTRIX virtuális oldalán meg lehet élni a virtuális haszon illúzióját, azonban az utazás végén a kalauznak a jegyért valódi profitból kell majd fizetni! Akik éberen és körültekintően utaznak ezen a vonaton, azok nagy valószínűséggel célba érnek. A rendezvényeken kiderült az is – bár felvetés volt -, hogy az amerikai farmerek helyzeti előnyét ezzel a módszerrel nem fogjuk tudni ledolgozni. Legfeljebb – adaptív tempomatként – egy követő üzemmódot tudtunk (szervezők és résztvevők) elképzelni. Sajnálatosan vettük tudomásul, hogy az indokolatlan sietség oda vezet, hogy olyan tőszám modellek jelennek meg, amelyek – egy területen – 72 ezer és 83 ezer tőszám között 6 !!! zónában differenciálnak, vagy olyan tápanyag modellek, amelyek 202 és 250 kg/ha aktív N hatóanyag !!! között 10 lépcsőben (4,8 kg/ha) változtatják a kiszórandó dózist. Nem indokolt a sietség, de ilyen nagy tülekedésnél mindig előfordulnak balesetek, legyünk elnézőek!

Közösen megállapítottuk, ha kapkodunk, akkor a végén „leverjük” a kezünket! Ha lökdösődünk az állomáson a felszálláskor, könnyen a vonat alatt találhatjuk magunkat. Nincs szükség hirtelen reakcióra. A szerelvény majd rendszeresen közlekedik, és majd felkészülten (tiszta ruhában is) fel lehet szállni mindenkinek – akár az első osztályra is. Egyedül a „hálókocsi” használata veszélyes.       http://www.agrofil.hu  

Lajos Mihály

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

Termékkereső

Cikkajánló

Nehéz erdészeti tárcsás borona

Nehéz erdészeti tárcsás borona / V-kialakítás/ Munkaszélesség: 2,8 - 4,3...

Bővebben...

Magyarországra is került

Magyarországra is érkezett fipronillal szennyezett tojás és tojástermékA RASFF...

Bővebben...

Öljönk vagy riasszunk?

A májusi sok csapadék, a tegnap lezúdult...

Bővebben...

Trágyalé kivitele és bedolgozása

Közösen dolgozunk a sikeres jövő érdekében.A PÖTTINGER az elmúlt években...

Bővebben...

Munkierőhiány?

Munkaerőhiány? - Vessen be inkább izgalmas gépújdonságokat!zgalmas...

Bővebben...

Fokhagyma betakarítása

ERME RE1 típusú darabolós fokhagyma betakarítógép Mai napon kipróbáltuk...

Bővebben...

QUIVOGNE nehéztárcsa kínálat

QUIVOGNE nehéztárcsa kínálat A QUIVOGNE (ejtsd: kivon) cég, mint igazi...

Bővebben...

Merlo rakodógép

Az M.C.I. Nemzetközi Gépkereskedelmi Központ Kft. több...

Bővebben...